Zawiadomienie o wynikach postępowania na organizację i przeprowadzenie szkoleń.
Zawiadomienie o wynikach postępowania na zakup i dostawę materiałów biurowych oraz środków czystości.
Prezes Zarządu LGD „Dolina rzeki Grabi” serdecznie zaprasza na zebranie zarządu, które odbędzie się w biurze LGD, ul. Batorego 31 lok. 106 w dniu 31 stycznia 2013 roku /czwartek/ o godzinie 16:30.
Uprzejmie informujemy, iż wszystkie zgłoszenia zostały przyjęte na szkolenia:
- Wypełnianie wniosków o dofinansowanie dla działań: "Odnowa i Rozwój Wsi" oraz "Małe Projekty" w dniu 29 stycznia 2013 r. (tj. wtorek) w godz. 9:00 – 17:00.
- Wypełnianie wniosków o dofinansowanie dla działań: "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej", "Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw", w dniu 30 stycznia 2013 r. (tj. środa) w godz. 9:00 – 17:00.
- Wypełnianie wniosków o płatność dla działań: "Odnowa i Rozwój Wsi" oraz "Małe Projekty", w dniu 31 stycznia 2013 r. (tj. czwartek) w godz. 9:00 – 17:00.
- Wypełnianie wniosków o płatność dla działań: "Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej", "Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw", w dniu 1 lutego 2013 r. (tj. piątek) w godz. 9:00 – 17:00.