Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej („LGD”) realizująca Lokalną Strategię Rozwoju, zwaną dalej („LSR”) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007–2013; oś IV: „Leader” finansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy specjalisty ds. obsługi biura.
I. Miejsce świadczenia pracy i dane kontaktowe
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”
ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask
tel. +48 43 676 21 30, godz. 8.00-16.00 (pn-pt)
lgd@dolinagrabi.pl
II. Wolne stanowisko pracy
Specjalista ds. obsługi biura.
III. Wymiar czasu pracy
Praca będzie świadczona w wymiarze pełnego etatu.
IV. Rodzaj zatrudnienia
Podstawę prawną nawiązania stosunku zatrudnienia stanowić będzie umowa o pracę.
V. Zakres wykonywanych zadań podstawowych i dodatkowych na stanowisku
Zakres obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku specjalisty ds. obsługi biura będzie obejmował w szczególności następujące czynności:
1) prowadzenie bieżącej obsługi kancelaryjnej biura,
2) bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta,
3) prowadzenie dokumentacji działań LGD,
4) obsługa mechaniczna spotkań, narad wewnętrznych, przyjęć delegacji i gości,
5) pomoc w organizacji pracy Rady LGD „Dolina rzeki Grabi”,
6) obsługa naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR,
7) sporządzanie: przelewów bankowych, KP, KW,
8) prowadzenie kasy LGD,
9) terminowe dokonywanie rozliczeń z kontrahentami i przestrzeganie terminów płatności,
10) przygotowywanie dokumentacji księgowej do przekazania do biura rachunkowego,
11) prowadzenie prostego doradztwa dla beneficjentów w sprawie warunków i możliwości otrzymania dofinansowania (wskazywanie linków i innych możliwości uzyskania dokładnej informacji),
12) zastępstwo osoby na stanowisku Specjalisty ds. rozliczeń projektów,
13) inne czynności zlecone przez przełożonego.
VI. Wymagania konieczne
1) wykształcenie średnie;
2) doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
3) biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych;
4) biegła znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS OFFICE;
5) znajomość obsługi Internetu;
6) umiejętność redagowania pism w sprawach z zakresu stanowiska;
7) znajomość zasad pozyskiwania i zarządzania funduszami Unii Europejskiej;
8) znajomość obcego języka urzędowego UE w stopniu komunikatywnym, preferowany język angielski;
VII. Wymagania dodatkowe
1) prawo jazdy kat B;
2) komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy zespołowej;
3) dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność;
VIII. Warunki pracy na stanowisku
1) stanowisko pracy związane z pracę przy komputerze;
2) praca biurowa wykonywana przy naturalnym i sztucznym oświetleniu;
3) pomieszczenie biurowe usytuowane na I piętrze budynku, bez windy i podjazdu.
4) zakres odpowiedzialności pracownika będzie regulowała umowa o odpowiedzialności za mienie powierzone pracownikowi.
IX. Wymagane dokumenty aplikacyjne
1) podanie o przyjęcie do pracy na stanowisko specjalisty ds. obsługi biura;
2) życiorys (curriculum vite) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;
3) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według załączonego wzoru;
4) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, tj. świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia;
5) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
6) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach;
7) kserokopia dowodu osobistego;
8) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (dotyczy tylko kandydatów posiadających orzeczoną niepełnosprawność);
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy na potrzeby niezbędne dla realizacji postępowania rekrutacyjnego, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
X. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106) w Łasku lub drogą pocztową na adres LGD z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko pracy – specjalista ds. obsługi biura w LGD „Dolina rzeki Grabi” (liczy się data wpływu do LGD) lub pocztą elektroniczną na adres lgd@dolinagrabi.pl, w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego do dnia 3 września 2013 r. godz. 15:30.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 4 września 2013 r. o godzinie 8:00 w siedzibie LGD „Dolina rzeki Grabi” ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106) w Łasku.
XI. Dodatkowe informacje
1) Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
I. wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze,
II. postępowanie sprawdzające wyłonionych w I etapie kandydatów poprzez:
a) zatwierdzenie przez Zarząd listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze i ocenę merytoryczną złożonych dokumentów aplikacyjnych,
b) rozmowę kwalifikacyjną.
2) Kandydaci, którzy zostaną dopuszczeni do rozmowy kwalifikacyjnej, zostaną o tym powiadomieni pocztą lub drogą e-mail albo telefonicznie.
3) Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami zatwierdzonymi przez Zarząd LGD „Dolina rzeki Grabi” zostanie przeprowadzona w siedzibie LGD „Dolina rzeki Grabi”, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask w dniu 9 września 2013 r. o godz. 14:00
4) Rozmowa kwalifikacyjna polegać będzie na udzieleniu przez kandydata odpowiedzi na pytania zadane przez komisje konkursową. Pytania dotyczyć będą w szczególności:
a) wiedzy z zakresu funduszy strukturalnych w szczególności działań osi 4 PROW 2007-2013,
b) znajomości zagadnień Leader,
c) znajomości zasad funkcjonowania LGD,
d) procedury naboru wniosków składanych w ramach realizacji LSR oraz znajomości wytycznych ich opracowania i oceny formalnej,
e) znajomość przepisów prawnych w zakresie wdrażania LSR,
f) znajomość pracy biurowej z elementami zagadnień księgowych.
5) Informacja o wynikach naboru zamieszczona zostanie w siedzibie LGD „Dolina rzeki Grabi” oraz na stronie internetowej LGD „Dolina rzeki Grabi” nie później niż w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
6) Szczegółowych informacji dotyczących zakresu zadań realizowanych na wolnym stanowisku pracy udziela Anna Doliwa, w godz. od 9:00 do 15:00, tel. 43 676 21 30, adres e-mail: prezes@dolinagrabi.pl
7) Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.
Do pobrania:
- kwestionariusz osobowy
- zakres obowiązków, uprawnień i odpowiedzialności pracownika
- informacja o warunkach zatrudnienia dla pracownika
- umowa o pracę
- umowa o odpowiedzialności materialnej za powierzone mienie
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „DOLINA RZEKI GRABI”
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
SPECJALISTY DS. OBSŁUGI BIURA