Prezes Zarządu LGD „Dolina rzeki Grabi” serdecznie zaprasza na zebranie zarządu, które odbędzie się w biurze LGD, ul. Batorego 31 lok. 106 w dniu 8 listopada 2012 roku /czwartek/ o godzinie 17.00.

 

 

Proponowany porządek obrad:

 

  1. Podjęcie uchwał w sprawie aktualizacji LSR.
  2. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowań przetargowych w trybie zapytań ofertowych, pozostających poza zakresem regulacji przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z późn) na:
    - opracowanie baz danych informacji turystycznej
    - usługę cateringową na spotkanie podsumowujące wspólne działania promocyjne w 2012 r.
  3. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wysokości składek członkowskich.
  4. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia nowych członków.
  5. Sprawy różne.



Strona projektu współpracy "QUIZ"


Wirtualny spacer

Internetowa Baza Turystyczna

 

 


 

Odwiedzin na stronie

Dziś148
Wczoraj237
Bieżący tydzień1027
Bieżący miesiąc615
Wszystkich609568