na wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek
Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej „Zamawiającym” lub „LGD” zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek na potrzeby realizacji zadania publicznego pod tytułem „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”.
Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją zadania publicznego, w rozumieniu art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 ze zm.) w ramach umowy nr 35/2014/T z dnia 28.08.2014 r. zawartej pomiędzy Województwem Łódzkim a Lokalną Grupą Działania „Dolina rzeki Grabi”
w przedmiocie powierzenia realizacji zadania publicznego pt.: „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”, finansowanego ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.
Rozdział 1
Opis przedmiotu zapytania ofertowego
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa roll up-a oraz ulotek na potrzeby realizacji zadania publicznego pod tytułem „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”, według następującej specyfikacji:
I. Wykonanie i dostawa roll up-a.
-
Roll-up – rozmiar widocznej grafiki 120x200 cm, opracowanie graficzne i wydruk – 1 sztuka: Roll-up dotyczył będzie promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe.
- Ekskluzywna kaseta ze sztywnego, grubego aluminium
- Kaseta z możliwością poziomowania
- Składany 3-częściowy maszt aluminiowy wyposażony w pewny i niewidoczny od frontu zaczep
- Górną listwę zatrzaskową wykonaną z aluminium
- Pełno kolorowy wydruk na materiale dedykowanym do roll-upów
- Poręczą i wygodną torbę transportową z grubą wkładką, wyposażoną w wygodny, regulowany pas naramienny oraz dodatkową kieszeń na zamek.
-
Dostarczenie wykonanego roll-up-a zamawiającemu. Dostawa oznacza dostarczenie roll-up-a oraz jego wniesienie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku przy ul. Batorego 31, lok. 106. O terminie dostarczenia wykonawca zawiadomi zamawiającego z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
-
Szczegółowa treść roll-up-a oraz wymagania graficzne zostaną ustalone z wykonawcą na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.
-
Wykonawca zamieści na roll-up-e informację, że zadanie jest finansowane ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.
-
Roll-up stanowiący przedmiot umowy sygnowany będzie przez logo Województwa Łódzkiego zgodnego z systemem identyfikacji wizualnej oraz udostępnionymi na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność.
-
Wykonawca na etapie realizacji zamówienia opracuje w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania materiałów przez Zamawiającego projekt graficzny roll-up-a, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. Wykonawca prześle projekt do Zamawiającego w uzgodnionej formie celem akceptacji.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji i wnoszenia poprawek w terminie 2 dni roboczych od daty przekazania przez Wykonawcę projektu roll-up-a. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić wniesione przez Zamawiającego uwagi i modyfikacje i przesłać w ciągu 1 dnia roboczego poprawioną wersję do akceptacji.
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu ostateczny projekt roll-up-a do akceptacji w terminie 2 dni roboczych od daty wniesienia uwag i modyfikacji przez Zamawiającego; Akceptacja nastąpi w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania projektu roll-up-a. W przypadku pojawienia się błędów Zamawiający ma prawo wnoszenia uwag, a Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia.
-
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w treści roll-up-a, które są rozbieżne z treścią przedstawioną przez Zamawiającego. W sytuacji, o której mowa wyżej, Wykonawca na koszt własny dostarczy materiały wykonane prawidłowo – zgodnie z zamówieniem bez zbędnej zwłoki.
-
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu praw autorskich (wraz \z prawami zależnymi) do wszelkich materiałów opracowanych i wykorzystanych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, a także zobowiązania się do niewykonywania w stosunku do przedmiotu zamówienia autorskich praw osobistych.
II. Wykonanie i dostawa ulotek.
-
Dokonanie zmiany w pliku ulotek polegającej m.in. na zamieszczeniu logotypów oraz informacji o finansowaniu zadania publicznego ze środków Województwa Łódzkiego.
-
Druk ulotek questowych w nakładzie 36 000 sztuk. Format A4 składany do formatu DL, druk dwustronny 4+4 CMYK, papier kredowany, matowy, gramatura 170g/m2.
-
3. Dostarczenie wykonanych ulotek zamawiającemu. Dostawa oznacza dostarczenie ulotek oraz ich wniesienie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku przy ul. Batorego 31, lok. 106. O terminie dostarczenia wykonawca zawiadomi zamawiającego z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
-
Pliki ulotek w formacie PDF na płycie CD oraz wzory ulotek zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
-
Wykonawca zamieści na ulotkach informację, że zadanie jest finansowane ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.
-
Ulotki stanowiące przedmiot umowy sygnowane będą przez logo Województwa Łódzkiego zgodnego z systemem identyfikacji wizualnej oraz udostępnionymi na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność.
-
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu ostateczny projekt ulotek do akceptacji w terminie 2 dni roboczych od daty wniesienia uwag i modyfikacji przez Zamawiającego; Akceptacja nastąpi w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania projektu ulotek. W przypadku pojawienia się błędów Zamawiający ma prawo wnoszenia uwag, a Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia.
-
Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie .pdf oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.
-
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w treści ulotek, które są rozbieżne z treścią przedstawioną przez Zamawiającego. W sytuacji, o której mowa wyżej, Wykonawca na koszt własny dostarczy materiały wykonane prawidłowo – zgodnie z zamówieniem bez zbędnej zwłoki.
Rozdział 2
Termin realizacji zamówienia
Wykonanie całości przedmiotu umowy od dnia 16 września 2014 r. do dnia 24 września 2014 r.
Rozdział 3
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
-
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi.
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. -
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.
-
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
-
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Rozdziale 3 pkt. 1 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie.
-
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 4 Zapytania ofertowego metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
-
Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Rozdział 4
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
-
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 3 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale 3 zawarte w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -
Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Rozdział 5
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
-
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację należy składać w formie pisemnej.
-
Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą pocztową, elektroniczną lub faksem. Dokumenty przekazane drogą elektroniczną bądź za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Fakt ich otrzymania każda ze stron niezwłocznie potwierdza.
-
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówień jest: Monika Marks tel. 43/ 676 21 30, e-mail m.debkowska@dolinagrabi.pl
Rozdział 6
Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.
Rozdział 7
Opis sposobu przygotowania oferty.
-
Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
-
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty.
-
Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.
-
Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.
-
Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.
-
Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.
-
Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.
Rozdział 8
Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert
-
Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.
-
Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek”.
-
Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 15 września 2014 r. do godz. 16:00. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.
-
Oferty złożone po terminie, o którym mowa powyżej, nie będą rozpatrywane.
-
Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 15 września 2014 r. do godz. 16:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.
-
Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.
-
Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.
Rozdział 9
Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert
-
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.
Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
C = (Cmin /Cb ) x 100%
gdzie:
C - cena
Cmin- cena najniższa
Cb – cena badana -
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.
-
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego
-
Cena, winna być wyrażona w polskich złotych, liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie wartości brutto.
-
Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.
-
Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.
Informacje dodatkowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, jak również nie wybrania żadnej ze złożonych ofert bez konieczności uzasadnienia swojej decyzji i bez konieczności zawiadamiania o powziętej decyzji. Z tytułu nie przyjęcia oferty lub niewybraniem żadnej oferty, oferentowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” związanych z Zapytaniem Ofertowym oraz złożoną ofertą (a także związanych
z unieważnieniem).
Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Województwa Łódzkiego
Postępowanie ofertowe jest prowadzone w ramach realizacji zadania publicznego, w rozumieniu art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 ze zm.) na podstawie umowy nr 35/2014/T z dnia 28.08.2014 r. zawartej pomiędzy Województwem Łódzkim a Lokalną Grupą Działania „Dolina rzeki Grabi” w przedmiocie powierzenia realizacji zadania publicznego pt.: „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”, które jest finansowe ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.
Do pobrania:
Załącznik nr 1 - Wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek
Załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW