na wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek

 

Lokalna Grupa Działania „Dolina rzeki Grabi”, zwana dalej „Zamawiającym” lub „LGD” zwraca się z zapytaniem ofertowym na wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek na potrzeby realizacji zadania publicznego pod tytułem „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”.

Przedmiot zamówienia związany jest z realizacją zadania publicznego, w rozumieniu art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 ze zm.) w ramach umowy nr 35/2014/T z dnia 28.08.2014 r. zawartej pomiędzy Województwem Łódzkim a Lokalną Grupą Działania „Dolina rzeki Grabi”
w przedmiocie powierzenia realizacji zadania publicznego pt.: „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”, finansowanego ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.


Rozdział 1

Opis przedmiotu zapytania ofertowego

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa roll up-a oraz ulotek na potrzeby realizacji zadania publicznego pod tytułem „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”, według następującej specyfikacji:
I. Wykonanie i dostawa roll up-a.

  1. Roll-up – rozmiar widocznej grafiki 120x200 cm, opracowanie graficzne i wydruk – 1 sztuka: Roll-up dotyczył będzie promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe.

    • Ekskluzywna kaseta ze sztywnego, grubego aluminium
    • Kaseta z możliwością poziomowania
    • Składany 3-częściowy maszt aluminiowy wyposażony w pewny i niewidoczny od frontu zaczep
    • Górną listwę zatrzaskową wykonaną z aluminium
    • Pełno kolorowy wydruk na materiale dedykowanym do roll-upów
    • Poręczą i wygodną torbę transportową z grubą wkładką, wyposażoną w wygodny, regulowany pas naramienny oraz dodatkową kieszeń na zamek.
  2. Dostarczenie wykonanego roll-up-a zamawiającemu. Dostawa oznacza dostarczenie roll-up-a oraz jego wniesienie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku przy ul. Batorego 31, lok. 106. O terminie dostarczenia wykonawca zawiadomi zamawiającego z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

  3. Szczegółowa treść roll-up-a oraz wymagania graficzne zostaną ustalone z wykonawcą na etapie realizacji przedmiotu zamówienia.

  4. Wykonawca zamieści na roll-up-e informację, że zadanie jest finansowane ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.

  5. Roll-up stanowiący przedmiot umowy sygnowany będzie przez logo Województwa Łódzkiego zgodnego z systemem identyfikacji wizualnej oraz udostępnionymi na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność.

  6. Wykonawca na etapie realizacji zamówienia opracuje w terminie 3 dni roboczych od daty przekazania materiałów przez Zamawiającego projekt graficzny roll-up-a, zgodnie ze wskazówkami Zamawiającego. Wykonawca prześle projekt do Zamawiającego w uzgodnionej formie celem akceptacji.

  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji i wnoszenia poprawek w terminie 2 dni roboczych od daty przekazania przez Wykonawcę projektu roll-up-a. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić wniesione przez Zamawiającego uwagi i modyfikacje i przesłać w ciągu 1 dnia roboczego poprawioną wersję do akceptacji.

  8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu ostateczny projekt roll-up-a do akceptacji w terminie 2 dni roboczych od daty wniesienia uwag i modyfikacji przez Zamawiającego; Akceptacja nastąpi w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania projektu roll-up-a. W przypadku pojawienia się błędów Zamawiający ma prawo wnoszenia uwag, a Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia.

  9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w treści roll-up-a, które są rozbieżne z treścią przedstawioną przez Zamawiającego. W sytuacji, o której mowa wyżej, Wykonawca na koszt własny dostarczy materiały wykonane prawidłowo – zgodnie z zamówieniem bez zbędnej zwłoki.

  10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu praw autorskich (wraz \z prawami zależnymi) do wszelkich materiałów opracowanych i wykorzystanych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, a także zobowiązania się do niewykonywania w stosunku do przedmiotu zamówienia autorskich praw osobistych.

II. Wykonanie i dostawa ulotek.

  1. Dokonanie zmiany w pliku ulotek polegającej m.in. na zamieszczeniu logotypów oraz informacji o finansowaniu zadania publicznego ze środków Województwa Łódzkiego.

  2. Druk ulotek questowych w nakładzie 36 000 sztuk. Format A4 składany do formatu DL, druk dwustronny 4+4 CMYK, papier kredowany, matowy, gramatura 170g/m2.

  3. 3. Dostarczenie wykonanych ulotek zamawiającemu. Dostawa oznacza dostarczenie ulotek oraz ich wniesienie do wskazanego przez zamawiającego pomieszczenia Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” w Łasku przy ul. Batorego 31, lok. 106. O terminie dostarczenia wykonawca zawiadomi zamawiającego z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.

  4. Pliki ulotek w formacie PDF na płycie CD oraz wzory ulotek zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy.

  5. Wykonawca zamieści na ulotkach informację, że zadanie jest finansowane ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.

  6. Ulotki stanowiące przedmiot umowy sygnowane będą przez logo Województwa Łódzkiego zgodnego z systemem identyfikacji wizualnej oraz udostępnionymi na stronie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego, proporcjonalnie do wielkości innych oznaczeń, w sposób zapewniający jego dobrą widoczność.

  7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedłożył Zamawiającemu ostateczny projekt ulotek do akceptacji w terminie 2 dni roboczych od daty wniesienia uwag i modyfikacji przez Zamawiającego; Akceptacja nastąpi w terminie do 1 dnia roboczego od daty otrzymania projektu ulotek. W przypadku pojawienia się błędów Zamawiający ma prawo wnoszenia uwag, a Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia.

  8. Wraz z dostawą publikacji Wykonawca zobowiązany jest przekazać elektroniczną wersję publikacji w postaci plików produkcyjnych i plików w formacie .pdf oraz zwrócić płytę CD przekazaną w dniu podpisania umowy.

  9. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za błędy powstałe w treści ulotek, które są rozbieżne z treścią przedstawioną przez Zamawiającego. W sytuacji, o której mowa wyżej, Wykonawca na koszt własny dostarczy materiały wykonane prawidłowo – zgodnie z zamówieniem bez zbędnej zwłoki.

 

Rozdział 2
Termin realizacji zamówienia

Wykonanie całości przedmiotu umowy od dnia 16 września 2014 r. do dnia 24 września 2014 r.


Rozdział 3
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

  1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:

    1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym profilowi zamówienia, zgodnie z wymogami ustawowymi.
    Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
    2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
    3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków.

  3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.

  4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w Rozdziale 3 pkt. 1 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie.

  5. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w Rozdziale 4 Zapytania ofertowego metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

  6. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

Rozdział 4
Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

  1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale 3 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:

    1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w Rozdziale 3 zawarte w załączniku nr 2 do zapytania ofertowego.
    2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  2. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

 

Rozdział 5
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywanie oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

  1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację należy składać w formie pisemnej.

  2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą pocztową, elektroniczną lub faksem. Dokumenty przekazane drogą elektroniczną bądź za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem wyznaczonego terminu. Fakt ich otrzymania każda ze stron niezwłocznie potwierdza.

  3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących przedmiotu zamówień jest: Monika Marks tel. 43/ 676 21 30, e-mail m.debkowska@dolinagrabi.pl

 

Rozdział 6
Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni liczonych od daty upływu terminu do składania ofert.

 

Rozdział 7
Opis sposobu przygotowania oferty.

  1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

  2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

  3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

  4. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem, złożeniem oferty.

  5. Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami powinna być sporządzona przez Wykonawcę ściśle według postanowień niniejszego zapytania.

  6. Oferta musi być napisana w języku polskim, na komputerze, maszynie do pisania, ręcznie długopisem lub niezmywalnym atramentem.

  7. Wykonawca może zastrzec, że dokumenty dołączone do oferty stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku dokumenty te powinny zostać przekazane w formie umożliwiającej zachowanie ich poufności wraz z oświadczeniem na piśmie, że informacje w tym zakresie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być ogólnie udostępnione.

  8. Wszelkie zmiany i poprawki powinny być parafowane przez osobę (osoby) podpisujące ofertę i opatrzone datami ich dokonania.

  9. Przed upływem terminu składania ofert wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone zamawiającemu na piśmie przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian powinno zawierać dodatkowe oznaczenie: ZMIANA OFERTY.

 

Rozdział 8
Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert

  1. Ofertę należy zapakować w nieprzeźroczystą kopertę.

  2. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego oraz oznakowana następująco: „Oferta na wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek”.

  3. Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego lub składać w siedzibie Zamawiającego, ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask do dnia 15 września 2014 r. do godz. 16:00. O ważności oferty decyduje data wpłynięcia dokumentów do Zamawiającego.

  4. Oferty złożone po terminie, o którym mowa powyżej, nie będą rozpatrywane.

  5. Zamawiający otworzy oferty w obecności Wykonawców, którzy zechcą przybyć na otwarcie ofert w dniu 15 września 2014 r. do godz. 16:30 w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Batorego 31 (I piętro pok. 106), 98-100 Łask.

  6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi nazwy (firmy) i adresy Wykonawców oraz informacje dotyczące ceny.

  7. Wykonawca, który nie będzie obecny przy otwarciu ofert może wystąpić do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o przesłanie informacji ogłoszonych w trakcie otwarcia ofert.

 

Rozdział 9
Opis kryteriów z podaniem ich znaczenia i sposobu oceny ofert

  1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:

    Cena ofertowa - cena ryczałtowa brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (wynagrodzenie miesięczne) - 100%.
    Kryterium cena – obliczana jest wg wzoru:
    C = (Cmin /Cb ) x 100%
    gdzie:
    C - cena
    Cmin- cena najniższa
    Cb – cena badana

  2. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegajaca odrzuceniu z najniższą ceną.

  3. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego

  4. Cena, winna być wyrażona w polskich złotych, liczbowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie wartości brutto.

  5. Jeżeli jedynym kryterium oceny ofert jest cena, a nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym w wezwaniu.

  6. Wykonawca składając ofertę dodatkową nie może zaoferować ceny wyższej niż zaoferowana w złożonych ofertach.

 

Rozdział 10
Informacje dodatkowe.

Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty, jak również nie wybrania żadnej ze złożonych ofert bez konieczności uzasadnienia swojej decyzji i bez konieczności zawiadamiania o powziętej decyzji. Z tytułu nie przyjęcia oferty lub niewybraniem żadnej oferty, oferentowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Lokalnej Grupy Działania „Dolina rzeki Grabi” związanych z Zapytaniem Ofertowym oraz złożoną ofertą (a także związanych
z unieważnieniem).

 
Rozdział 11
Informacja o wykonaniu zamówienie przy udziale środków z Województwa Łódzkiego

Postępowanie ofertowe jest prowadzone w ramach realizacji zadania publicznego, w rozumieniu art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2010 r., Nr 234, poz. 1536 ze zm.) na podstawie umowy nr 35/2014/T z dnia 28.08.2014 r. zawartej pomiędzy Województwem Łódzkim a Lokalną Grupą Działania „Dolina rzeki Grabi” w przedmiocie powierzenia realizacji zadania publicznego pt.: „Promowanie turystyki aktywnej poprzez trasy questingowe”, które jest finansowe ze środków otrzymanych od Województwa Łódzkiego.

Do pobrania:
Załącznik nr 1 - Wykonanie i dostawę roll up-a oraz ulotek
Załącznik nr 2 - OŚWIADCZENIE O SPEŁNIENIU WARUNKÓW

Aplikacja mobilna Questy Wyprawy Odkrywców


Ulotki Questowe

 

 

 

 

Odwiedzin na stronie

Dziś277
Wczoraj666
Bieżący tydzień277
Bieżący miesiąc19663
Wszystkich1309145